Pages

19 Haziran 2013 Çarşamba

Sanctum 2 Full İndir Download Tek Link Torrent İndir




Sanctum 2 Oyun Tanıtımı;
İlginç bir şekilde Strateji ve Aksiyon(FPS) türünü bir araya getirmeyi başaran Sanctum,Unreal Engine 3 motorunun gücüyle eğlenceli bir savunma oyunu sunmayı başarmıştı.Sanctum 2′de de bu eğlence devam ediyor.Sanctum 2 full indir çıtasini yükselterek Yoğun Aksiyon ve Bol Heyecan katiyor oyuna.Sanctum 2 Carpıcı grafikleriyle de bir strateji oyununu daha ust seviyelere tasiyor.

Sanctum 2 Sistem Gereksinimleri;
İşletim Sistemi: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7, Windows 8
İşlemci: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, veya 1.6 GHz veya daha iyi eşit
Ram: 2 GB
Ekran Kartı: DirectX 9.0c uyumlu, SM 3.0 uyumlu GTS 250 veya hd Radeon 4000 serisi üstü
Sabit Disk: 2 GB Boş Alan

Sanctum 2 Ekran Görüntüleri














Sanctum 2 Tanıtım Videosu


0 yorum:

Yorum Gönder